fabulous dream.

jaha, då var julen över.. det gick alldeles för fort, men den var underbar. :)

julafton spenderades här hemma med fullt hus.
många fina paket och fantastiskt sällskap. mys!  mhm.
vi avslutade kvällen med lite traditionell 'singstar', jag, simp, knick, 
oskar, ida & johanna. ;D roligtroligt!

juldagen bjöd jag över family gusum på eftermiddagsfika. och även då blev
det 'singstar'. har man ny skiva så har man. ;) hahaahha.
när nellie och sara plus päron hade åkt hem så fixade jag mej för kvällen och 
nathalie kom till mej! det var lycka det. :) 
vi drog oss sen upp till ida på förkrök, där även jojjo och alex trillade in.
trevligt hade vi, med ölspel och moster som bjöd oss på shots. nicie! ;)
sen kilade vi till folkets hus och fortsatte partajandet. hade sjukt kul, faktiskt! 
många härliga människor, rolig musik, trevliga snyggpoliser (klockrent! ;D heh.) och
sköna kommentarer. fullträff! ;D hahahahahahaa.
(och jaa, man lever bara en gång..)

annandagen började väl inte på bästa sätt, neej. ett jobbigt 'hejdå' är aldrig kul.
men hjärtat, snaaart ses vi igen. och jag längtar.<3
sen blev det mest slapp resten av dagen. är man sliten så är man. :/ huh..
men det var det värt! heh. totally! tss..

idag tar vi det så lugnt som möjligt och laddar för jobb fredag/lördag och
avresa till sälen på söndag. ska bli helt magnifikt! :D yesyes.

checka in julhelgens pics på http://lenk.bilddagboken.se


ska kila,
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0