lalala.

mhm, en helt helg har passerat. dags för en uppdatering. yes.

fredagen var ungefär så stressig som jag hade trott att den skulle vara,
men samtidigt väldigt bra. :) mm..
började som sagt med att sminka mej på FACE i norpan, goodie,
sen köpte jag födelsedagspresent åt mormor innan jag begav mej hemåt igen.
sen kalas med lite släkt innan det var dags att gå på förferre hos oscar.
där var det minst sagt livat. heh. ;) efter ett sms om att snuten bevakade partyt vi skulle på
så beslutade vi oss för att dricka upp allt innan. jättesmart!? njae, kanske inte.
men gott var det! hahahhaa. ;D
när vi väl drog oss bort till folkets hus så var det i alla fall sjukt mycket folk där,
cirkus 400. yeahyeah.
går inte in mer på vad som hände där och vad som inte hände där.
men riktigt roligt var det! verkligen.
shakade med sara större delen av kvällen. :) trevligt.
sen var det ju vissa saker som inte var lika.. ehm.. kul(?),
men det är väl sånt man får ta, i guess.. :/
slutbetyget blir i alla fall väl godkänt! :)

i lördags ringde klockan vid sju. kändes inte helt okej att slå upp ögonen efter
bara ett par timmars sömn, men vad gör man inte för att traditionen ska leva vidare(!?).
hämtade jenniepie vid tio i åtta och sen bar det av till vammarskolan för att kika på lucia.
piggast var vi väl inte riktigt, nej, men det var i alla fall härligt mysigt. :)
efter lucian fikade vi och sen drog jag hem och sov igen. heh. sjukt skönt!
resten av dagen var allmänt depp och jag gjorde ingenting..

söndagen var i princip lika slapp den, men tog mej i alla fall en tur ut till gryt och hälsade
på morfar. inte jätteroligt vissa stunder, usch nej, men men, så kan det vara..
efter det blev det i alla fall hockey, med vinst(!), och skratt med carolin. :)

idag har jag shoppat julklappar i norpan och lunchat med sötast. ;) mys!


neeh, ska kila,
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0