macadam cowboy.

vaknade med ett leende, bästa drömmen. heh.
och så på teven sjunger daniel. lätt skönaste starten på dagen. :)

igår var det ju som sagt kundkväll på ica. gick bättre än förväntat,
rosa och jag i kassan. trevligt värre. ;) mhm.
dock var det jävligt varmt med tomteluva(!) och så skäms man ibland lite smått
för alla gubbar och tanter som vräker i sej gratismat och handlar något för en femma
för att få en chokladask i present. herregud, alltså. :/
efter att stammisarna kilat iväg så hade vi möte, bland annat om 'uppdrag granskning's
stora grej mot ica. i våran butik har vi i alla fall inte sysslat med något fiffel, så det så.
kom inte hem förrän runt elva. lite seeegt, sisådär. men men..

idag blir det också lite jobb, men sen är jag ledig! yeey. 
emmy tar mina pass imorgon och på lördag, så jag kan ha lite roligt. ;) puss på henne!


time to go,
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0