mr brightside.

today it's wednesday och jag har mitt vanliga fyratimmarspass på ica
att se fram emot. dock har jag en svag aning om att jag inte kommer få gå
hem när klockan slår åtta, för ikväll är det kundskväll på jobbet,
med julbord och grejer för stammisarna och det börjar inte förrän vi väl har stängt butiken.
så kan väl tippa på att jag inte kommer hem förrän tiotiden. yehey. inte.
men men.. bara att bita ihop och försöka se allmänt 'julglad' ut, i guess..!?

och på tal om jul - vad faan ska man önska sej i julklapp?! :/
tänk om man ändå kunde vara liten och ha fantasi nog att skriva en önskelista
på en halvmeter, men inte, så kul ska vi väl inte ha, antagligen.. huh.
några tips på klappar, någon?


ska kila,
pusssss

(förresten, fortsätt tycka till om fredagsoutfiten! ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0