sleeping in my car.

idag vaknade jag vid strax efter nio och jag gick upp. det är nästan sensation!
i vanliga fall så brukar jag ligga kvar och typ somna om och inte pallra mej upp ur
sängen förrän runt elva.. jag är ju liksom deltidsarbetslös och kan avnjuta sådana
sovmorgnar när jag inte jobbar.. men inte idag, neej. känner mej lite, aah, bra, faktiskt. ;D hah..

förövrigt har jag glömt att nämna att jag såg 'GOAL II - living the dream' häromdagen.
har längtat efter att se den filmen (ettan var ju sååå bra!) och plötsligt så fanns den där. yeah. :)
och visst levde den upp till förväntningarna - ännu bättre än ettan! mhm.
real madrid, becks och söta santi. rekommenderas starkt! :D 
dock så var ju inte slutet heeelt okej.. :/ men får väl vänta på trean. heh.

image24


time för en dusch nu,
vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0