this moment.

ehm, lite om helgen först då..
på lördagskvällen blev det tillslut bowling med johanna och oskar.
det var mys och jag vann. yehey. ;D med en poäng över kuss.
så jag kunde mobbas lite. det var nice! heh..
tänkte dra till med lite partey när jag ändå var nere på davidssons,
men neeh, åkte hem med dom andra och kikade film istället, behövdes en vit helg,
även om den dock inte blev helvit, för aah, en smirnoff ice fick det bli när vi spelade.
men det räknas ju knappt. njae, hah..
igår, söndag, var det julklappsshopping som gällde och jag hittade lite både till andra
och till mej själv. :) goodie!'
sen blev det att dra till borgsmo och kika på b-laget när dom vann med 7-6.
rolig match att kolla på, då grabbarna hade lysande passningsspel vissa stunder.
och så gjorde ju simp mål - otroligt men sant! ;D hah..

idag blev det norpan igen, med paps. först linskliniken och sen lite shopping.
bland annat en till väska till mej själv i julklapp. hahahah, jag är faan i mej knäpp.
vem köper sej själv två väskor i julklapp liksom!? jaao, du.. heh. ;)

ikväll är jag hyfsat dryg i alla fall.. men det får man vara ibland.
och duuu, du är en snygging! ;D för du vet, jag har jäävligt bra smak och så ljuger jag aldrig.
eller aah, ljuger, det gör jag ju ibland. men bara vita små sådana. det får man. eller!?
"eller". hahah, fan vad jag tänker på göteborg när jag hör det ordet. why!? :S:P heh.
och när jag tänker på göteborg, jaa, då tänker jag ju på dej. hjärtat.
saknar dej så det gör ont.<3
och saknar tuss gör jag också. huh.. vill kramas med dej! du är för bra du. puss på dej!
läppmöte. mysigt. jaaa, mycket. och du är mys. och det får jag tycka. jaaa. ;)
dryg var ordet. ;D yes, indeed!


nu ska jag kika på 'coyote ugly', goodie!
p u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0