lo echo mucho de menos.

mhm, sisådär en halvtimme kvar tills jag måste
vara på ica för att worka. i och för sig så är det en hyfsat schysst
vecka jag har framför mej. hänga vid frukt&grönt  och plocka varor
mest hela dagarna, but still - vem vill tillbaka till jobbet
efter nio dagars ledighet!?? :S inte jag i alla fall.. suck.

igår hade vi i alla fall träning på eftermiddagen. det gick bra,
hoppas nu bara det kommer gå lika bra när det väl gäller. :D hah..
men det tror jag nog inte blir något big problem, så att säga.
vi är ju ändå bäst, trots allt. :)) heh..

sen blev det mysträff med moster, morbror och sötaste ville. :)

och sen skjutsade simp mej så jag kunde hämta min nya CYKEL!
yehey. äntligen. :) checka in den (och lite andra pics)  
http://lenk.bilddagboken.se, för jag är för trött för att
ladda upp en bild här. ;) heh..


nope, time to go..
puss på er.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0