i want you.

nyligen hemkommen efter en långhelg i göteborg.

har varit härligt som tusan. :) massa mys med hjärtat och partey med grabbsen.

inte helt fel, det kan jag lova.. bästa på länge.<3

i fredags så var vi hemma i martins föräldrars hus och såg på 'idol' och drack lite,

jag, nathalie, martin och hela gänget. härliga människor, så det var riktigt trevligt! :D

dock inte lika piggt dagen efter, blev att slappa rejält på förmiddagen

innan vi drog oss in mot stan och shoppade. lite kläder och några fiskar. heh. ;)

sen åkte vi hem till lägenheten, fixade lite och sen vidare hem till anton.

där blev det dricka, spel och lite singstar. roligtroligt! hahahaah.

igår blev det mys hela dagen med nathalie. martin jobbade och när han

kom hem lagade han mat åt oss. ;) yes. sen blev det filmkväll för hela slanten. mm..

imorse bar det iväg tidigt till centralen för att säga 'hejdå'. inte alls kul. :( usch, nej.

några tårar på bussen hem blev det, men nu ska det inte dröja allt för lång tid

innan jag åker ner igen.. nästa månad förhoppningsvis.  

tack för en helt underbar helg.<3


jag saknar dej redan. ;(  

trött, ont i kroppen efter en femtimmars bussresa, frusen och med halsont
så ska jag nu slappa sönder mej resten av kvällen. yes.


på återseende,
adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0