sensation.

idag har jag varit i norpan. tanken var att shoppa kläder att fylla ut min
numera städade(!) garderob med och ha en liten träff med j.
men kan väl inte påstå att det blev som planderat. något möte med j blev det inte,
och fylla ut garderoben med mina köp, njae, det går nog inte..
men några fynd blev det i alla fall, lite smått till mej själv och lite presenter till andra.
plus att jag hittade finfina saker att önska mej i julklapp. mhm. :)
och så var på 'face' och bokade in min sminkning som jag fick av simp för snart ett år sedan.
dags att utnyttja det nu kanske!? jajajaa. nästa fredag fick det bli. :D yes.
dagens goda gärning var i alla fall att skänka pengar till 'röda korset'.
faan, vad jag är generös ibland. heh.

nu blir det nog att följa med mami och titta på bowling en sväng,
och sen hem och kika på några av favoriterna på teve. :)


over and out,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0