shotter's nation.

nu har ännu en helg susat förbi och det känns som om jag
skriver så varje måndag men. det. känns. verkligen. så. jao, usch. :/
dock har den här inte varit av högsta kvalitet. alldeles för mycket av.. eh, ingenting.
som att jag inte gör 'ingenting' typ hela långa veckorna(?).
jag behöver helgerna fulla med typ 'kul' för att palla. därför när det blir lite halvdant så
anser jag att det var tråktråktråkigt. okej.!?
fast alltså, fredagen var trevlig med singstar och lördagen var helt okej med middag hos farmor.
men liksom, i want more. much more. jaja, inget att göra åt i efterhand.
nu siktar jag på att bli helt frisk (fortfarande galet hängig och sliten i kroppen)
så jag kan kila ner till göteborg till helgen. skulle inte sitta helt fel kan jag lova. :)
men först måste jag lista ut hur fan man beställer biljetter, för gosh,
vad krångligt allt ska vara these days. suck på det. yes.

annars blir det ganska mycket film idag. hyrde tre rullar igår.
tittade på 'the holiday' förut - sjuukt mysig!
sen väntar 'rika vänner' och 'just like heaven'. behöver lite feelgood nu när
det välkända novemberdeppet är här. usch, jao. :(

if i don't live today, then i might be here tomorrow.


vi hörs,
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0