wish you were here.

vaknade och insåg att det snöade. snacka om dålig start på den här dagen. jao. :/
jag hatar - HATAR - snö. det kan inte finnas något typ postivit med att det börjar snöa
redan i början av november.!? bara ännu fler dagar när man måste klä på sej
massa kläder för att gå ut och bylsa sej fram i snön för att sedan komma hem
och dra av sej de då dyngsura plaggen och sätta sej i ett hörn och frysa sönder.
okeej, nu gick jag kanske händelserna i förväg(?),
snön som kom idag lär ju i princip vara borta imorgon, but still. snö är inget bra..
om man inte av något skäl befinner sej typ uppe i
sälen (som jag gör en hel vecka runt nyår - puss på det!) och åker skidor och
bara kan vara och typ titta på att det är liite vackert.
men snö är och kommer aldrig vara fint här. för här blir det bara s-l-a-s-k efter typ
två sekunder. så i och för sej kanske det inte är själva snön jag avskyr, utan följderna..
men ändå, suuuck på det.

snart ska jag ner och jobba också. mwaaa. jag orkar inte.
det här är en skitdag och jag trött. uuh, vad tråkigt.


neeh, nu ska jag väl gå och
klaga någon annanstans,
vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0