is it right?

igår var det ferre och vi var laddade.
dock hade det nog inte behövts, för något dunderkalas,
det blev det inte.. dock var det galet kul att parta med mina flicks
och kvällens höjdpunkt var givetvis att träffa nathalie! :)
yesyes, det var mys i allra högsta grad. mm..

idag har jag umgåtts lite med nathalie och martin.
det var nice. :) fast inte att säga hejdå. uschusch.
alltid lika jävla jobbigt! :( men snart, hjärtat, snart kommer
jag till er. och då ska vi ha roligt igen.
love you big time!<3

ikväll blir det kanske lite fest igen. får se hur jag gör.
skulle ju vara trevligt. ;) hihi..


men först är det 'svensson, svensson',
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0