who do you think you're fooling now?

jaa, kräftskivan i lördags blev lyckad. :) kanske inte årets
krök, men helt klart jävligt trevligt.. mm.
startade med käk uppe på storgatan. sen övergick vi
som pallade till ölspelet. hah.. jag, johanna och simp
försökte supa ner ida, men hon fuskade, så vi lyckades inte
fullt(!) ut. :P heh. 
sen drog vi (jag, ida, oskar och simon) ner till viken där vi
intog melke's för ungefär en timme, för att sedan (efter två goda och
riktigt efterlängtade 'bacardi razz'. mums!) dra vidare till herr jemsö. :)
där var det riktigt trevligt och lite singstar sjöngs det, dock inte jag, för en
gångs skull.. ;) men simp och oskar klarade sej fint. hahaa.
thanks för en bra kväll, folks. :D

dock var det inte lika mysigt att behöva kliva upp från min galet sköna
säng igår för att göra sej så fräsch man kunde (alltså, inte särskilt) och
sätta sej i en bil för att åka elva mil för en konfirmations skull. nej.
men det fick bli så i alla fall.. 
väl i kyrkan så sjöng vi (jag, simp, knick, nellie och lillan) högst och
skrattade mest för att få tiden att gå. vi var helt enkelt sådär jobbiga
det går att vara när man är trött och bakis och tvingas till att göra
något som är sjukt tråkigt.. heh.
sen åkte vi hem till kusinerna för att vara sociala. tror dock inte vi lyckades
så bra med det. men men, vi var ju där i alla fall. ;) 

idag har jag sovit i en evighet. kändes välbehövligt efter
den här helgen. mm.. :)

duuu - så är det bara. ;)<3


nu ska jag ut och gå,
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0