finally friday again.

jaa, då var det helg igen och den här veckan
har gått sjukt fort. :) sånt gillar vi. nu är vardagen
förbi och det är time för roliga things. :D yees.
helgen är fullspäckad förövrigt. men det är bara ett plus,
det betyder att det inte finns någon 'tristtid' och då är
jag nöjd, för sånt har jag annars jävligt mycket av..
innebandy, rally, fotboll, kräftskiva, utgång och konfirmation
står på schemat. skulle väl helst slippa konfan, speciellt
med tanke på att den innebär att jag måste gå upp klockan
 typ kvart över åtta och sätta mej i en bil till katrineholm och
sedan bänka mej i en jävla kyrka i cirkus två timmar för att sen
 vara social med massa folk efteråt, när det egentligen är en
dag för bakfylla och soffliggande. :/ men vad gör man inte!?

förresten så träffade jag min anna av en slump idag och det
 gjorde verkligen min dag. jag saknar dej hela tiden och det
 kändes kanon att träffa dej sådär, eftersom ingen av oss hade
 tid för en planerad träff den här helgen. :) love you.<3

snart dags för innebandy. :D


ska kila,
pussss

Kommentarer
Postat av: Mattias

Konfa är kul. Tro inget annat!

2007-11-15 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0