finally friday.

yes, nu är det helg igen. :)
inte för att det numera känns som att det är så
 stor skillnad mellan vardag och helg för min del(?)..
but still, nu har jag ju i alla fall sällskap.

idag har jag klippt av mej mitt långa hår!
kanske inget av intresse för andra, men gosh,
vilken grej för mej! var väldigt länge sedan jag var så
här korthårig.. känns lite mysko nu, men man vänjer
väl sej, i guess!? kolla in resultatet på bdb'n
(för jag orkar inte lägga in en bild här också)
och säg vad du tycker, tack. :D

ikväll blir det innebandy. ;) yesyes. skön fredagssysselsättning,
då jag ska jobba imorgon klockan nio..
och på tal imorgon - direkt när jag slutar, klockan två, så
ska vi på personalferre! :D först samling på ica och sen drar vi till
stan för att spela curling. haha. så jävla kul. och sen blir
det käk och annat trevligt på bomullsfabriken. :) yeeeah.

tänker på dej.<3


nixpix, dags att dra,
puss och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0