fuckers and friends.

nu är det typ mindre än två dagar kvar tills
vi åker. :) ska bli så jävla skööönt!
och jag måste bli brun, annars går jag och
skjuter mej. mhm..
dock måste jag verkligen packa ordentligt snart.
för jag har liksom inte lyckats få med hälften av det
jag planerat och väskan känns redan full.. :S
aja, får väl be simp plocka ut lite av hans grejer. hah..

fick förmodligen den finaste jag present jag nånsin
fått av någon igår. blev så jävla glad, alltså. :)
tacktacktack, carolin. så himla sött!
du är bäst.<3

jag tänker på dej. och jag saknar dej. det. jaa. allt.
i want you back. faktiskt. : l

snart är det dags för förändring. om typ någon
vecka sisådär. when i'm home igen, liksom.
nu ska det verkligen bli så. cutcutcut och mycket minus.
förmodligen. i hope so. :) det gäller väl bara att
ge sej faan på det.? eller!?


naananannaaa,
time to go,
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0