birthday.

igår var det min FÖDELSEDAG. :D som jag har längtat efter den dagen. hoho, jaa!
blev väckt helt sjukt tidigt på morgonen av family p som sjöng och jag fick paket som gjorde mej mucho glad!
sen, runt ett, drog jag ner till systemet och handlade lite av kuss. :D haha, det kändes ju inte helt fel. naej.
efter det blev det lunch på melke's med mami, simp och nellie. mums!
på eftermiddagen kom sara och jag fick mitt paket av henne och nellie. en alkohol-låda. man tackar! ;)
sen kom söta lina och även moster en sväng med min 'fortsättning följer'-present. heh..
framåt kvällen kom dani hit och fikade. och vi satte igång partyt for real. hahah.
helt plötsligt var alla alkoläsk och vinflaskan slut, så vi fick helt enkelt hugga in på spriten. :D galet roooligt!
senare kom marcus, linus, ludvig och oscar och sjöng för mej. :) och så blev det fotboll för hela slanten!
en riktigt bra 20årsdag! :) TACK alla.<3
     

ikväll blir det bowling och käk med ica-folket. trevlans! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hihi världens bästa födelsedagsfirande:) Ser fram emot att du ränner in o ut på systemet i sommar:) Puss

2008-04-09 @ 18:41:36
URL: http://whataboutnellie.blogg.se
Postat av: Annelie

Ja det är konstigt att inte alla mobiler funkar åt det hållet! Men blodsband går aldrig av. pettersson-lenper för alltid:) Puss

2008-04-10 @ 21:29:13
URL: http://whataboutnellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0