fell in love with an alien.


hahahah, fick ett ryck inatt, vilket resulterade i att jag idag har jag afro. ;D
ska på teater ikväll också, så frågan är vad faan jag ska göra med barret!?
för orken att tvätta, borsta och försöka reda ut skiten finns inte riktigt där, 
men samtidigt kan jag liksom inte gå ut såhär. :S:P heh..
om jag har inte har sagt det så är jag ganska klyftig. eller något.

igår blev det som tidigare nämnt avsked av carolin.. tråkigt, mhm.
det kommer blli helt sjukt trist här utan er.. meen, ha de så jävla kul i england nu flicks! :)

förvörigt är jag förälskad. i herr hellströms nya platta. knockout.
hur är det möjligt att alltid lyckas lika förbannat bra? det är hästkrakar, gbg-regn, tro,
tvivel, parkbänkar och bebopelulaa. det är håkan när han är som bäst.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du skulle lugnt kunnat haft håret sådär juh! Assnyggt med orange nagellack! Puss

2008-04-16 @ 19:11:06
URL: http://whataboutnellie.blogg.se
Postat av: tove

tyckte också dina naglar var mycket fina. jag har med orange! hur gjorde du med håret?? men det ser inte så dumt ut ändå! lite skoj bara :P

2008-04-17 @ 11:52:32
URL: http://dockner.blogg.se
Postat av: frida

Ilike!!

2008-04-22 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0