pride.

flera dagar har passerat sen sist, så en uppdatering skulle nog vara på sin plats..

fredag : partey ville vi ha och partey fick vi. väldigt spontant bestämdes det att vi skulle gå ut i stan.
jag, carolin, emma, lina, cicci och bella. lina körde och vi drog till issa på förfest innan vi kilade ner till 'hugo'.
och jävlar vad kul det var! :D bra musik, många härliga människor, massa dricka och mucho roligt! yees.
lite ledsna miner och ilska bara, men det är väl sånt man får ta, kanske!? :/
KUL var det i vilket fall och smällen satt fint, sickan! hahaha. ;D<3
galet lyckad kväll och jag stupade inte i säng förrän halv sex. jajajaa, det är så det ska va! ;)
             

lördag : sliten till tusen efter 3 timmars sömn. slappt värre fick det bli.. huh, jaa.
men när klockan slog 18 så drog jag ner till farmor en sväng för att försöka vara lite social med släkten.
simp och lillan hade stuckit till stan och jag blev också lite partysugen, så efter lite tjat från kuss så satte
jag mej på bussen till norpan. fest hos oscar och robban, sjuukt mycket folk och skratt. heh.
en riktigt bra kväll med sara blev det faktiskt. :)<3


 söndag : bakfyllan var ett faktum, men en träff med annis och premiären i allsvenskan stod på schemat så
det var bara att hoppa på 459'an och dra sej till norrköping igen. :)
vädret var great, norpan hade invaderats med minst 5000 djurgårdare och stämingen var på topp!
tippade på förlust för ifk med 2-1 och fick tyvärr rätt. men grabbsen hade sina ljusa stunder, kevin gjorde mål
och anna och jag hade kul, så dagen var trés bien! :D<3
         

måndag : ingen sovmorgon nu heller. besök på rehab klockan 10. fick träna med lätta vikter för första
gången i deras gym. galet jobbigt för armen, kan jag lova.. :S:P hah.
sjukgymnasten tyckte jag hade gjort stora framsteg, men ännu är jag inte redo för ica. suck på det, faktiskt.

tisdag : dagen började med en promenad, men fick sockerfall efter halva vägen så mami fick komma och hämta
mej. huh, blir så jävla trött på skiten. men klarade mej undan att svimma den här gången i alla fall. tur det.
sen blev det hem och vila en stund innan jag drog ut och gick med carolin igen. triss i snyggchocker! :D hah.
sen blev det mys och jag fick se min efterlängtade fotboll i utbyte mot mina tjänster. heh. ;) söt du är!

nee, nu får det vara nog,
på återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0