it's a cruel thing you'll never know all the ways i tried.

tre dagar har gått, två kvar - sen är det ledighet i nio långa dagar som gäller! c'est trés bien!

måndagen innehöll en segsegseg dag på ica och lite filmmys med carolin, igår var jag i kosta och kalmar
med family p och ida och shoppade och idag har det varit jobb all day long igen. sjukt trött nu.  
inte van med ett sånt här lågt tempo längre heller, så nu blir man helt slut av lugnet. :/ mhm.
men har i alla fall suttit ihop med sara idag, så det har varit ganska great ändå. ;) hah.
och nu är jag precis hemkommen från försenat 25årsfirande av kuss. trevligt!

jag må vara en pessimist, men jag kan inte påstå att jag jublar över detta tillskott. naej.
jag tål inte människor som inte kan vara sej själva. men aa, det är väl bara att gilla läget, i guess..

är det därför så är du inte ens värd att tänka på längre. sådetså.

bells har i alla fall fixat tröjar till våra sunny-tryck nu och det är mindre än en månad kvar tills vi sticker.
;D det är mucho positivt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har ju pratat om det där SÅ mkt! HATA FEJK!

ÄLSKA LISA! :D

2008-08-07 @ 08:26:23
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0