jag vill, du vet jag vill.

den här veckan är det jobb every jävla day, vilket känns lagom piss när jag går runt och är konstant trött.
plus att värken i nacken vägrar släppa taget. suck.

meen, ikväll har jag i alla fall piggats upp med lite a-lagsfotboll. andra matchen den här veckan
och återigen en glasklar vinst. yees. oskar gjorde två mål, mackebus en klockren glidtackling,
vikens klack var överlägsen och grabbsen spelade till stor del galet bra. :) allatiders!

ett annat lyckopiller är ju det faktum att det imorgon faktiskt bara är två veckor kvar till sunny. :D
greatness i allra högsta grad! ;) ooh jaa!

nu blir det 'heja sverige' en stund innan jag kilar i säng, god natt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0