simon.

stackars stackars lillebror.. ;( fy faan, det är så jävla pissigt så det är inte sant!
b-lagsmatchen mot trym, som simon inte ens ville spela för sin onda rygg, slutade
åt helvete för honom. han fick benet avsparkat. a-v-s-p-a-r-k-a-t! :(
och nu ligger han på lasarettet och väntar på att få opereras imorgon.
det finns inte ord för hur synd jag tycker om dej, simp! jag vet hur det känns, jag vet hur jävla ont du har
och hur hemskt du mår, men mest lider jag med dej för jag vet hur stor din besvikelse är just nu.
för jag vet så jävla väl hur mycket du har längtat efter att få ta det där körkortet..
men det kommer ordna sej, allting!
jag tänker på dej hela tiden. love you, lillebror.<3

Kommentarer
Postat av: Jocke

Fyfan... :'(

2008-08-30 @ 07:58:47
Postat av: gica

Usch stackarn! Du får hälsa från mig. Hoppas du mår bra trots omständigheterna! De va kul å se dig förra helgen! Kram

2008-08-31 @ 12:33:38
Postat av: lisa

mm, inget kul alls. ska hälsa honom. :)

riktigt kul att träffas, alldeles för länge sen!

2008-08-31 @ 20:08:59
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0