glada miner.

igår blev det hårdkörning på gymmet, käk på lilla blå med systrarna berg johansson, lite sol,
promenad och så avslutades dagen med ännu en film i sängen min tillsammans med c. :)

imorse blev det träning igen. skippade gymmet och sprang en mil istället. skööönt! :) sen blev det
att köra mage, endast, bara för att trotsa träningsvärken sisådär lagom. heh..
efter det kom ida och vi kikade på film. håller verkligen med c - såhär mycket filmtittande har jag inte
ägnat mej åt på hur länge som helst. men gos är det och jäklar, vilka bra movies jag sett! :)
därefter har jag varit på systemet och bunkrat upp inför helgen. ;) hoho, mums!
och nu har kvällen spenderats på ringvallen med jennie och kompani. sjuuukt kallt, men vinst för
ringarum i alla fall. brabra. :)

imorgon tar vi en roadtrip till västkusten och gör göteborg osäkert! :D jag lääängtar!<3
återkommer efter helgen, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0