fascination.

jahopp, här konstateras det.
jag..
är.. sjukt positiv till att ha allra bästa rosie som sällskap på ica hela hösten! :)
fick.. jordens glädjekick av att springa in i pellan av en slump idag. :D du är saknad!
längtar.. efter min fröken fräken. :/ ett redigt snack snart är som sagt ett stort måste!<3
har.. fastnat i uggla-träsket för tillfället. hah. ;D 'dansar aldrig nykter' är galet uppiggande!
tycker.. att det dom här hunkarna kirrar är urcharmigt! verkligen.
http://www.veckorevyn.com/kandis/artiklar/2008/de-sakrar-mathildas-framti/index.xml
blir.. mucho uppåt när jag hör lady gaga, colby o'donis, akon - 'just dance'. :) partyfeeling till tusen! 
funderar.. på om man ska hänga med på kvartersferre imorgon eller inte.?
önskar.. att jag vore ledig på lördag så jag kunde se vikens a-lag krossa österviking. mhm.
vill.. vara hos hjärtat i göteborg igen..<3
drömmer.. om att mina önskningar ska slå in..
ska.. slå till med partey på lördag, trots allt.. man ju lever bara en gång! yees.

jepp, sådetså.
nu drar jag till med en glad bild från gbg, sen får det vara nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0