rage against the machine.

min vita helg blev visst en tvådagars istället.
i fredags var det kvarterfest. dom andra åt kräftor, jag drack snaps. typ. hahah. meen, trevlans var det!
på lördagskvällen bar det av till norpan. först hem till emma som finally har återvänt till sverige. :)
därefter till vidablick för att förkröka en stund hos bruno, innan vi drog tillbaka till city för att kila till hugos.
kuuul kväll med bästa tjejerna. en högljudd bussfärd, som vanligt.. ;) rundpingis på hugos, där bella var
såå nära en final. hah. sjuukt mycket folk och massor med roliga möten! :D snyggaste moneybrother var
där med skarsgård och vi shakade järnet. ;) aarå. sen missades bussen så vi fick festa vidare. 
du och jag tog ett snack, efter en väldigt lång tystnad, och det var mys, precis som förr. mhm.
sen skjutsade martin hem mej och sara (tack!) och jag däckade i sängen alldeles för sent..
för jaa, det var ju ändå så att dom där dagarna skulle vara vita av en orsak - jag skulle jobba. hela helgen.
men så kan det gå, det var bara att infinna sej där, halvbakis och sliten. både lördag och söndag. huh.
men jag överlevde och så här i efterhand var det så jävla värt det! ;D jepp.



det började förra helgen- krampen i magen. trodde att det berodde på den stora mängd alkohol som intogs,
men sen kom smärtan tillbaka i lördags, först på jobbet och sen på dansgolvet när vi var ute.
och nu gör den sej påmind lite hela tiden. när det är som värst vet jag inte vart jag ska ta vägen.
blir alldeles kallsvettig och illamående. det känns som om någon knyter en knut på mina tarmar och drar åt, hårt.
dom tror att det beror på att jag är så stressad hela tiden, men jag vet inte.. förbannat ont för det i alla fall och jag håller tummarna för att det ska ge med sej - snart! :(

idag är jag i alla fall ledig. hade planer på att sticka in till stan och shoppa upp lite av lönen (som förövrigt
var trés bien!), meen orken finns inte riktigt där nu, så jag tar den turen nästa vecka istället..
så denna tisdag får ägnas till att ta det lugnt. kanske träffa carolin en sväng. skulle vara mys. :)

nobody said it was easy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0