cause there's no one like you in the universe.

semesterns första dag innehöll mest slapp, men dock i bra sällskap.
först av boken jag just nu fastnat för. 'mig äger ingen'. av åsa linderborg. det håller ett hårt tag om mej.
klarar knappt av lägga ifrån mej den. rekommenderas starkt! verkligen.
sen byttes sällskapet till simp, linus och dani. vi gick till viken, chillade på torget och spelade spel. trevlans!
på kvällen kom carolin och lina till mej och det blev dundermys i min säng med bästa filmen. oooh, gos! :)
vi visade en hemlighet också, många asgarv där kan jag lova! ;D hahahah.

igår var vi i norpan hela dagen, jag och favoriterna. :) shopping, goood salladslunch,
ett antal skrattattacker och lite jakt på en ryggtavla som inte går av för hackor. ;D heh. ni är bäst!<3

sen blev det planering hemma hos bell. ett tag fanns det moln på våra himlar, steffan var tvungen
att ställa in i helgen, så blir inget häng i huset i kalmar eller party på öland med dom. 
huh, besvikelsen var stor ett tag.. mhm.
meen, något roligt ville vi göra och nu är planerna ändrade - vi sticker till göteborg! :D
jag är så glad som det bara går att vara! :) roadtrip med flicksen till götet, en sväng på liseberg, feeest, mys
och kanske bäst av allt, vi ska bo hos min bästa nathalie! det kommer bli en helt galet bra helg, can't wait! :)

jag är ingen särskild, men du är underbar.
vad har jag att ge dej, som ingen annan har?

nu blir det gymmet med carro. sen kanske lite bad, om nu vädret håller i sej. hoppas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0