11'e.

dålig med update på sistone, meen jag har knappt en sekund över känns det som..

i tisdag var det i alla fall jobb en sväng, sen norpan med paps och jag köpte en röd volangklänning. wey!  
därefter blev det att agera servitris med lina, bella och cecilia. många jobbiga kids, men det gick finfint
och vi fick oss en mängd med skratt. :)
dock hanns inte innebandyn med, men det var ju inte hela världen..
igår jobbade jag till fyra, så på eftermiddagen kom carolin hit och en efter en stund även lina.
och det blev mys för hela slanten! :) jepp.
idag vaknade jag, efter att ha avnjutit en sjukt efterlängtad sovmorgon, med sprängande huvudvärk,
en hals som inte ville tillåta att jag svalde och en igentäppt näsa. huuh. :/
har gått hela veckan och mått lite sisådär, men trodde det var på grund av att jag har så ont i min kropp
och är sliten och trött av allt jobb, men tydligen var det mer på g. :(
precis lagom till när min lediga helg är på intåg också. mhm, it suuucks.

meen nu ska jag sluta klaga, slänga i mej ett par värktabletter, sticka ner till jobbet och genomlida
min nästa sista arbetsdag innan ledigheten knackar på. yesbox.
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0