15'e.

jepp, lite kort om helgen först då..
lördagen blev bra. :) lina kom hit, vi fixade lite, tog oss en varsin fishermanshot (dock olika stora! hah..)
och sen kom sampan och hämtade oss och vi for till anton där han och cirre var.
började förkröka och så åkte 'rockband' fram och vi lyckades spendera i princip hela förfesten framför det.
haha, kuuul. :D därefter blev det en sväng till grabbarna som var hos engdahl, innan vi for vidare till
ett hyfsat tomt davidssons. dock gjorde det inte oss något, då vi hade roligt på dansgolvet i alla fall. :) yes.
riktigt bra spontankväll! :D
söndagen innehöll slapp, prat med johanna, oväntade ord, middag hos nellie och christian, lite mer slapp
och så gos med carro och sampan. bra dag, trots att jag mådde lite halvkasst.

meen, nu är det måndag igen och still no voice. nästan inte i alla fall. haha, det här börjar bli jobbigt. :S:P
har trots det jobbat hela dagen. utrop från helgen såsom 'oh, jävlar vad hes du är!' har förföljt mej idag med.
fast hörni, just so you know, jag veeet det!! heh..

imorgon är jag ledig och dagen ska spenderas med lina, lina och carolin i linköping. myyys! :)
julhandel och grejer står på schemat. allatiders!

slänger in med en bild ifrån helgen som vinkats iväg (fler kommer senare..), innan jag slänger mej i
sängen och hälsar välkommen till sömnen. mhm. godnatt, folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0