28'e.

nu är julen med allt därtill över, och så har även min jobbhelg avklarats.
mycket har gjorts, och här kommer en tillbakablick på dagarna som passerat..

dan före dopparedan
jobb med rosie hela dagen, sen drog vi lite snabbshopping som after work. mycket skratt! :)
sen var det dags för det traditionella julfirandet med småbrödernas faddrar. god mat,
klappleken (som jag totalägde!), presentbyte och allmänt mys. alltid lika trevligt! :)
julafton
började dagen med att fika med mormor och innin. och så bytte vi julklappar och mormor blev glad,
det kändes bra. :)
sen bar det av till farmor och farfar där hela tjocka släkten på paps sida hade samlats.
julaftonen kändes väldigt annorlunda då den innehöll bland annat ragg, hopp och virrig julklappsutdelning,
meen, den var bra ändå, jag fick massa fina paket (tacktacktack!), jag och pettersson'arna sjöng som vanligt
och snön föll från himlen. det om något var happyhour! :D
juldagen
mucho planering för kvällen och sen kom oskar, johanna och ida och vi bytte julklappar. fick återigen en
massa fina saker, thaanks! :) fast medlemskortet till 'vi unga' det kommer hamna i sopen, hah, inte kul! ;D
dock var tavlan från ida kul. jävligt kul. en förstorad fyllebild från förra årets juldag. tss, herregud! ;)
sen blev det snabba ryck innan vi drog till polishuset där jag ordnat förferre. vi blev 25 pers och så en ryss
som oskar plockade upp från gatan. :S:P
'fiamedhutt', fishermanshot, singstar-'abba', glada miner och världens bästa människor. :D så lyckat!
sen drog vi till folkets hus och där var musiken ett fiasko. jepp, big time. fast mej gjorde det egentligen
inte så jättemycket, träffade på så mycket roligt folk. bl.a. matilda, emelie och johanna(!). det var sjukt kul! :)
sen blev jag visst också så glad att jag nästan började tjuta. hahahahah, okeeej!? ;D tjeena.
sen slutade allt ganska snabbt. eller så känns det bara så för att mitt minne är grymt svajigt. haha, don't knoow.
en skitkul kväll var det i vilket fall som helst, för mina vänner är bäääst! :D♥
annandag jul
mådde som jag förtjänade. :S huuh.
men när mamis sida av släkten började trilla in på eftermiddagen kändes det lite bättre.
plus att jag fick sällskap av ett gäng som mådde ungefär lika bra. dock kunde alla inte dyka upp. hahaha. illa. ;)
supermysig kväll med allihop, så länge sen sist..♥
en annan bra sak med dagen var att min kära kusin niklas fixade våran dator så nu kan man seeee! :D
haha, alla som fattar förstår hur lycklig jag är. heh..

nu vart det så mycket så jag skippar dom två senaste dagarna. dom har mest bara innehållit jobb i alla fall så..

mucho bilder har hursomhelst tagits under dagarna som gått, och alla kommer på bdb'n så småningom.
men drar till med ett urval här, take a look! :)

         
     

                                                          


Kommentarer
Postat av: j

var jag där?! ;)

du är bäst lisa <3

2008-12-28 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0