4'e.

igår när jag satt i kassan på jobbet kom det in ett blomsterbud. med en bukett till MEJ!
dagens chock - minst sagt!
meen, tack så jättemycket! :)  du är så himla snäll..

sen blev det kundkväll, och allt gick sjukt smidigt.
hann med att vara lite barnvakt mellan varven också, åt lilla fiddeplutt. :) vilken cutie!
riktigt rolig dag på jobbet.

så lustigt hur saker kan inträffa precis samtidigt egentligen..
tystnaden har varat (alldeles för) länge, men plötsligt tas det tag i, från båda håll, samma dag.
i miss you.

inga bra drömmar inatt. men nu inser jag att jag vill det här. mer än någonsin. 
take a chance. svårare är det ju inte.

nu måste jag kila, pilkten kallar. igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0