can't play on broken strings.

tisdag och ledigt.
dock görs det inte många knop idag. måste ladda inför dagarna som följer. nu blir det jobb 10 dagar i rad.
onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. huuh.
plus att det är kundkväll imorgon så ska jobba från 8 till typ midnatt. yehey, vad trevligt! inte.

det vankas jul också ju - och vad sjutton ska man önska sej!?
mami krävar att listan ska vara kirrad till imorgon och jag sitter här som ett stort frågetecken. hm.
antagligen kommer jag få en massa 'flytta-hemifrån'-grejor när nu läget ser ut som det gör, meen,
jag vill ha annat också! en ny fin dator står högst  upp i alla fall. :) jepp. dock är chansen att den ska ligga
inslagen under julgranen med mitt namn printat på gaanska så liten.. men jajaa, man kan ju drömma lite.
någon som sitter på några bra klapptips, kanske?

nu ska jag ta och mej fixa lite, för kvällen ska spenderas i linköping. :) mys!

Kommentarer
Postat av: Fideli.

Någon upplevelse är ju alltid kul att få! T.ex. spa, konsert eller liknande. :D Det har jag önskat mig! ;)

Bra blogg förresten, ditt språk är finurligt. Det gillar jag!

Kram .

2008-12-06 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0