hanging on to a moment.

jag orkar inte gå igenom helgen så vidare värst, meen den innehöll i alla fall 'idol'mys,
en maaassa jobb, förfest hos bellis, utgång på davidssons, bingolottohäng med jocke,
jennie och linus, många funderingar och bus med oskar och johanna.
ett par väldigt bra dagar, trots att kombinationen arbete och fest kan kännas lite seg ibland. heh..

lika depp som jag blir när du gör mej besviken och allt känns åt helvete, lika lycklig blir jag när det ändras.
det kommer alltid vara du och jag, så enkelt är det.. 


jag har anat det ett tag och nu är det bekräftat. så glad för din skull! :)

imorgon blir det full fart. jepp.
först jobb, sen till norpan med paps för att checka ögonen och kirra lite papper, därefter ska jag och tjejerna
servera på en nobelmiddag och när vi är klara där blir det förmodligen lite innebandy. :) trevlans!

Kommentarer
Postat av: angelica

Tack så mkt gumman! :) nej ja fick inget mess. nya numret e 0735142665. hoppas allt e bra me dig sötnos! pusss<3

2008-12-09 @ 23:11:46
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0