det kallas att klaga.

jag har alltid varit en sån som blivit sjuk när det har vankats lov under alla mina skolår.
nu är jag ju dock ingen elev längre, deltidsarbetslös och för tillfället sjukskriven är ju min grej. huh.
men när typ alla skolor nu  har släppt iväg folket på sportlov, då är jag sjuk. det är helt galet.
undrar om det är så att mitt immunförsvar sticker iväg på några dagars semester varje gång ledigheten
för eleverna är ett faktum!? en sak är i alla fall säker, det suger. :/

och på tal om suger - såg 'supersugen' förut med simp. han gillade den, jag tyckte den var värdelös.
'på smällen' hyrdes också, hoppas den ger mej ett gott skratt. kan behövas..


arrivederci, folks. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0