god girl gone bad.

ehm, jag blev visst utmanad av nellie, så är väl bäst att göra den här skiten,
annars lär hon bli besviken på mej. aah, eller nåt..

vad gjorde du för tio år sedan ?  ehm.? jag gick i trean och spenderade typ all min tid med johanna.. heh.
vad gjorde du för ett år sedan ? festade galet mycket. yeah.  och la ner alldeles för mycket tid på en person som bara gjorde mej besviken.. mm.
fem snask du gillar : typ emser, popcorn, tacochips med chilismak, exotiskt snacks och smaksatta nötter.
fem sånger som du kan hela texten utantill : 'moment's bliss', 'you're the storm', 'the story', 'your song' och 'shoreline'. meen att, jag är ju lite av ett låttextfreak. ;D hahahaah.
vad skulle du göra om du var miljonär ? njuta!
tre dåliga vanor : bita på naglarna, grubbla och göra av med föör mycket pengar på krogen. :S:P
fem saker du gillar att göra : sjunga, titta på fotboll, shoppa, festa, mysa.<3
fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa : man ska aldrig säga aldrig. heh.
fyra favoritsaker : mobilen, teven, datorn och kameran. ;D hahah.
jag utmanar : jenniepie. men bara för sakens skull och om hon vill..


återkommer,
heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback