lucky star.

blev som sagt en heldag med johanna och mams i linköping. :)
mucho mys och massa shopping!  mest till nya lägenheten, men det var ju också meningen. yees.
dock kunde jag bara pricka av en enda sak från min inköpslista, så det var lite halvboring..
men får dra in till norpan på måndag och se om jag hittar det jag söker.
och då kan jag ju passa på och hälsa på sötast också. :) finemang!

inatt blir det nog 'oc'-maraton för jenniepies box låg på bordet när jag kom hem. mums!
men först en film som pajens kära mor hade hyrt. trevligt värre! mhm.

snygging, nu lägger vi i en ny växel va!? ;D heh..


vi ses & hörs,
heej.

Kommentarer
Postat av: jenniepie

hittade du lappen i? :D

2008-02-21 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0