do it for me now.

mina dagar rullar på sjukt sakta nuförtiden. kanske ska se det som något
positivt, jag vet inte?! men så väldigt roligt kan jag ju inte påstå att jag har. naej.
pendlar mellan sängen, teven och datorn med jämna mellanrum.
inte mycket att hänga i julgran precis. 'men då är det väl tur att julen är över då', som fredrik sa.
antagligen. eller nåt..

'if it makes you happy, it can't be that bad!?
if it makes you happy, then why the hell are you so sad!?'

förresten har jag nyligen insett att vanessa hudgens är riktigt snygg.
visst, har väl alltid tyckt hon var lite småsöt i dom där 'highschoolmusical'-filmerna,
men aldrig har jag tyckt att det var så mycket mer.. men nu har jag ändrat min åsikt.
skulle inte tacka nej för fem öre för att se ut som henne, nix. gorgeous!

                     


ska kila,
p u s s

Kommentarer
Postat av: tovi

hon är jättesöt, men zac efron är så fuuuul!
puss :)

2008-01-15 @ 13:11:41
Postat av: lisa

hahaa, han är väl inte ful?! alltså, inte snygg, men inte ful.. :P

2008-01-15 @ 16:50:26
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: jenniepie

crossroads är gud, vill ha den låten!

2008-01-15 @ 17:18:32
Postat av: lisa

du har den ju nu pajen. ;)

2008-01-15 @ 18:24:23
URL: http://lenper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0