it can't be that bad.

yesterday var en bra dag. :)  för första gången på ett bra tag som var jag uppe på benen.
började med att kila in till norpan med mami och knick. blev lite shopping,
trots att jag lovat mej själv att inte köpa något nu när jag är sjukskriven,
men men, what to do?! :D blev i alla fall ett par stövlar (äntligen!), ett skitfult linne,
en klänning, födelsedagspresenter  och lite smått..
hemma igen så åkte vi på innebandy. riktigt kul match, som slutade med en efterlängtad
seger för vibk efter några nervösa minuter. härligt! :)
sen drogs det till oscar på ferre och sen vidare ner till davidsson's för att shaka lite.
väldigt roligt, trots att jag var nykter och hade lite ont i armen..
såå great att träffa alla mysiga människor! ;D heh..

idag känns det dock som om jag är sjukt bakis. :/ hahahahhaaah.
märks att man inte är van att vara i farten precis. huh, så seeeg.

blir kanske att dra till sörping och kolla på fotbollscup ikväll med oskar och simp,
men får se om jag orkar.. skulle ju vara lite trevligt med mys annars.!? ;) mhm.


hörs,

p u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0