ovärt.

mm, så kan man verkligen säga om kvällen igår.. :/
efter hur mycket velande som helst, fram och tillbaka, så beslutade jag mej tillslut för att följa
med folket ut till varvet, trots att jag skulle börja jobba sju imorse.
åkte i alla fall båt dit med ida, oskar, linda, daniel m.fl. väldigt trevligt på vägen. blåsigt till max
och snyggfrillor blev det! plus att vi fick drickan i fejset. haha, aarå. ;)
men väl på varvet var det skit, visst trevligt att umgås, meen ett jävla skitband (typ 70åriga jazzgubbar)
spelade, dåligt med folk och inget drag alls.
såå, vi bestämde oss för att åka hem skapligt och jag kände mej mucho nöjd när vi drog iväg,
eftersom jag visste att väckarklockan skulle ringa halv sex..
men(!) särskilt långt kom vi inte. vi gick på grund, helt ofattbart! slog sönder typ hela propellern.
så där låg vi. mitt ute på sjön, alladeles kolsvart. lyckat. inte! :S paniken spreds sej i kroppen en aning..
som tur är så finns det vänliga människor och så har vi fantastiska vänner!
efter lång väntan blev vi bogserade tillbaka till varvet och så kom rosa och oskar och hämtade oss. TACK!
kan inte annat än konstatera att kvällen var så jägarns onödig. mhm. suck.
och nu är jag hemkommen från 11 timmars jobb. sliiiten. helt sjukt sliten. :/ usch, jaa!

så makalöst besviken. ;( jag är inte guds bästa barn, verkligen inte, men snälla, sluta lova saker om
du inte kan hålla dom! jag tror inte du förstår hur mycket jag saknar dej..

meen, allt är inte värdelöst, det finns vissa muntra saker också..
jag har min c, som är oslagbar.<3  att jag ärligt kan säga att har gått skitbra på jobbet den
här veckan. alla dessa glädjekickar som jag får av dej och våra roliga samtal. ;) att det baara
är 35 dagar kvar till sunny med bästa vädurarna och sampan! och att det är fredag imorgon,
vilket innebär helg, ledighet(!), trympokal och feeest! :D yees.

Kommentarer
Postat av: I'm yours

ameen, söt du är!! <3<3 jag blir jätteglad nu, du är min bästa vän!! <3

2008-07-31 @ 23:25:00
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Sampan

Våg skare vara ;) och fy fan vad jag längtar till Sunny :D

2008-08-01 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0