söndag.

jag är alldeles för förvirrad för att kunna utvärdera helgen för tillfället. mycket har varit asbraaa,
annat mindre kul och som vanligt så har karnebåtfestivalshelgen gått alldeles för fort och man
har inte lyckats hinna med att göra hälften av vad man hade planerat att göra. meen jajaa, så äre..

idag har jag i alla fall varit hos min bebis typ hela dagen. hon har dock sovit ganska mycket och jag
har varit ute och gått med maya. ;) heh, men ändå.. nu kom lina också, så nu blir det mys! :)
utförligare resumé av helgen kommer senare, heejpåre!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, jag behöver din hjälp. Jag har gjort en lista på folk jag vill bjuda till min fest och jag vill bjuda ännu mer folk. Jag har bjudit lite utanför min vanliga bekantkrets och tänk lite. Kan inte du kolla över min lista oh säga vad du tycker? jag skickar listan via mail.

2008-07-07 @ 11:29:22
URL: http://iamexposed.blogg.se/
Postat av: Frida

hej, det gick inte skicka listan, vi tar det än annan gång. :D

2008-07-07 @ 13:18:07
URL: http://iamexposed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0