billy & jag.

helgens skönaste! :D hahah.

tyrislöt i lördags var skitkul! verkligen. :) förväntningarna var inte höga alls när jag, ida och simp drog dit,
men när vi väl var framme, hade fått i oss 'blender'drinks och intog bääästa berget som grabbsen
paxat, så kändes det redan bättre.
mycket dricka och måånga skratt blev det och mysfaktorn var hög i kvällssolen. :) yees. och när vi hade
sjungit upp ordentligt så knallade vi neråt sumpeeen. haha. där blev det dans och ännu mera SÅNG! :D
avslutade kvällen med lite chiips (ibland är jag ju bara fööör charmig! heh..) och häng vid opeln med folket.
jag dog nästan av glädje när jag  fick ett par samtal nerifrån medelhavet också. miss yooou!<3
galet skönt att vi sen åkte hem, för den stora frågan är - var skulle militärtältet ha fått plats!? ;D hahahaha.

sjukt bra kväll i alla fall! :) mhm. dock kändes det väl kanske inte super att behöva jobba dagen efter,
usch naaej, men men, så kan det va..
mucho rooolig midsommarhelg med bra människor i vilket fall som helst. :) ooh, yees!

ny vecka nu, känns ganska busy! massa jobb blir det tråkigt nog. :/ sen har ju fotbollen hög prioritet,
hejaheja spaniiien med kärleken i mål!<3 ska också försöka hinna med träff med en saknad annis!
och på onsdag blir det nog shopping, lön + semesterersättning idag. heh, c'est trés bien.
lite gos med sickan finns i förhoppningarna också. :) det gäller att ta vara på tiden helt enkelt..

ikväll blir det en tur till ringarum. trevlans! och så är jag ledig till klockan två imorgon. hoho, sooovmorgon! :D

bara tanken på dej får mig att le. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0