in every single way.

just nu är det mycket jobb. :/ varje dag hela veckan, i princip..  
men idag fick jag en ledig stund så for in till norpan med paps och knick. besök på linskliniken (och jag ser
bara sämre och sämre, huh..) plus lite shopping. hade hoppats på att hitta massooor, blev inte riktigt som
planerat, men fick i alla fall med mej ett par jeans, tre linnen, en blommig tunika och lite behövligt småplock hem.
såå, blev en aning uppiggad i alla fall. shopping är BRA! :) yees.

förutom att slita på ica så har jag hunnit med att umgås lite med min bästa vän. långa promenader på sena
kvällarna och mycket prat. :) tror inte det finns någon som förstår mej så som du gör..<3
nu är det fotboll som håller mej sysselsatt, som vanligt. ;) dock tillfälligt avbrott nu, irriterande. mhm.
imorgon blir det att träffa annis en sväng. ooh, det ska bli så kuuul! :D
meen, självklart jobb innan. suck. börjar redan klockan kvart över sju imorgon, usch för tidiga mornar alltså.

jag blir inte klok på dej heller, men det är ju inget nytt. jag vet verkligen inte vad jag ska tro längre. måste
alltid allting vara så komplicerat!?

nu hoppade visst matchen igång igen, heejpåree!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0