midsommar.

igår var det midsommarafton - en av dom bästa dagarna på hela året. :D
först blev det superstressigt jobb, men när det var avklarat så stod feeest på schemat!
23 pers var vi och alkoholen flödade från halv fyra till tvåsnåret på natten. :) det är så det ska va! haha.
lekar, där jag (i år igen!) och det bääästa laget vann! :) klockrent! heh. tipspromenad gick dock inte lika bra.. ;)
sen blev det sååång! alltid! :D 'hallelulja, halleluuuljaa, halleluljaaa!' hahahaahahhah.
lika lyckat som vanligt blev det! mhm, trevlans! bästa traditionen! :)<3

ikväll blir det att åka till tyrislöt. partey! :D att tälta känns dock inte särskilt lockande, så bästa paps ska
hämta mej! :) och så är det jobb imorgonbitti för min del också, så det får inte bli så sjukt hårt ikväll,
men hoppas ändå på lite trevligheter och glada miner. yees.
gaaalet tråkigt att det inte blir varvet i år bara. hur kan man lägga ner något så lyckat!? :S jajaa, får försöka
roa oss på annat sätt. det ska nog gå bra.. :)

förövrigt måste jag ju nämna torsdagskvällen som spenderades på grännäs. bra fotboll med vinst, goood tårta,
många skratt och massa mys! :) i like!

nu blir det duschen och sen ska jag försöka hitta någon som kan skjutsa oss ut till tyrislöt..
trevlig kväll, folks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0