suck.

det får inte hända. ändå händer det. ibland blir jag bara så jääävla besviken på mej själv. ångest så in i helvete.
och fem av fem också, varför? :/

alltså, seriöst, ge upp! det där är bara så sjukt patetiskt! :S herregud!
men du sötnos, vi står bakom dej, alltid!<3 bråkar dom med dej, bråkar dom med oss, okej!?
och som jag sa 'rätt ska va rätt'. hahah, här tar man inte andras grejer sådär. nope. ;)

i veckan blir det tråkigt jobb, flyttning av family rödin, möjligtvis lite shopping och så gaaalet efterlängtad
karnebåtfestival. då kör vi igen flicks! haha, yeah! :D

förresten så kom jag trea på em-tipset. :D en aning stolt faktiskt. heh.. precis som jag sa från början så vann
spanien. 4 av mina 8 spelare var med i finalen, casillas höll nollan, torres gjorde mål och jag vann pengar.
finemang! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0