you know, i'm such a fool for you.

idag har jag, fröken fräken och sampan legat och stekt på gräsmattan. simp kom och bländade oss efter
ett tag också. hahah. :D efter att ha njutit i över fyra timmar så kan jag ju inte säga annat än att jag är
lite solbränd. inte alls fel, naej. :) c'est trés bien!

om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt inte att jag kan välja bort alla andra för din skull..?

trots att nästan allt känns sjukt bra just nu så kan jag inte undgå att deppa ihop totalt när jag tänker på att
världens bästa daniel snart ska flytta. kommer sakna honom helt gaaalet mycket. usch, jaa. :(

nu ska jag i alla fall ta en promenad i solen och sen blir det 'gossip'. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0