the point of no return.

jag är för tillfället riktigt kass på att uppdetare, i know(!), men tiden räcker inte till helt enkelt..

i tisdags blev det i alla fall att jobba igen, trots att jag skulle vara ledig. surt att bli väckt! :S mhm.
efter jobbet blev det fotboll, en promenad med min sötnos, lite fotboll igen och sist men inte
minst - hejdå till dani. usch, så jobbigt, jag kommer sakna dej så sjuuukt mycket! :(
och så är jag ju värdelös på avsked, så jävlar vad ledsen jag var när han åkt härifrån. huh..
världens bästa daniel - det kommer du i alla fall alltid att vara.<3
onsdagen var det dags för kusinvitamin, bästiiis och resten av flicksen att ta studenten. :)
trevligt utspring var det, och tursamt nog utan regn, men ett minus för alla jävla skyltar som skymde sikten..
tjejerna var finast i alla fall och lät mest också. det är så det ska va! :D
efter vistelsen vid nyströmska drog mami och jag till viken en sväng för att droppa av folk och plocka upp paps.
sedan bar det av till gusum för att fira en onykter sara. :) god mat, dryck och lillans engelska bjöds det på. hah.
när klockan blev halv tio kom emma för att hämta oss, för vi skulle in till sörping och festa, men då hade
sara bestämt sej för att inte följa med, och tjejerna i viken ringde och sa att dom också bangade,
så då blev det tårar från flera håll. men efter lite fixande räddade jag situationen så bra som det gick,
och emma och jag åkte till sörping själva.
väl där gick vi till åkafeet och hade kuuul. :) efter ett tag kom flicksen från viken i alla fall, så det blev lyckat!
bra kväll, med bra människor!<3
igår var det dags för utspring i viken. :) trevlans!
dock var slitenheten ett faktum, så hängde inte med på något galej efteråt, utan drog hem och tog det easy.
på kvällen kom grabbsen och vi kikade fotboll. ;) yees.
idag blir det jobb. har totalt tappat gnistan för att hänga på ica efter att ha fått resten av sommarschemat,
där det visar sej att inte fått någon semester överhuvudtaget i sommar. :/ som längst har jag tre dagars
ledighet på rad och det är söndag-tisdag som kommer nu. så jääävla illa! :S suck i helvete.

meen på tal om fotboll, så har paps jobbarkompis gjort ett eget em-spel som dom som jobbar där, fick lämna
in tips på. paps lät mej och simp sätta ihop ett varsitt också, så vi fick vara med i tävlingen och JAG LEDER! :D
hoho, lite lagom fiiint att som ensam tjej sätta gubbarna på plats! ;) heh..

fredag den 13e idag också, undrar hur det ska sluta.!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0