med blåögd blick.

jag kräks på det här vädret och att jag är ledig när det är sånt här väder. jag dör på att allt är så sjukt tråkigt
och på att allt känns så jävla negativt med den här sommaren. jag hatar att jag inte vet vad jag vill
och att jag saknar dej så förbannat mycket. men mest av allt så avskyr jag att inte känna att jag är tillräcklig.
k-l-a-g-a kallas det och jag var bara tvungen att få ur mej det. såjaa..

en aning besviken, kanske.. men mest på att du inte är den jag trodde att du var..
jag är inte oskyldig, det säger jag verkligen inte. men jag spelar visst inte med lika stora insatser som du.

igår var det förövrigt ett år sedan jag tog studenten. ett helt jävla år. tiden har gått sjukt fort, och visst, en
aning ångest får man ju. :/ trodde kanske att livet skulle sett lite annorlunda ut vid det här tillfället, men men..
det blir ju inte alltid som man tänkt sej. knappast aldrig.
saknar mina hv-flicks, det gör jag i alla fall.. många roliga stunder med er blev det och studenten klassar
jag fortfarande som den bästa dagen i mitt liv! :D<3
                                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söt du är.

2008-06-17 @ 10:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0