fascination.

jahaa, ännu en helg har vinkats iväg..
i lördags blev det som vi ville - FEST! :D och precis som planerat - karatefylla. hahahah.
började kvällen hos carolin med henne och lina, sen kom sampan och vi stack hem till mej och
hämtade ännu mer dricka (som att det behövdes!?) och sen drog vi hem till daniel. :)
blev lite fotbollstittande först, men sen var det ölspelet som gällde. aaarå. ;D
när vi fått i oss tillräckligt, och lite tiiill, så gick vi mot viken. rolig färd neråt, då vi bland annat sjöng och låg på
vägen. heh.. fullkastrull var vi och minnen från davidssons har jag inte så många. men kuuul var det! ;) yes.
tack hörnii!<3
dock var jag helt sjukt baaakis igår. hoho, usch jaa! :/
meen drog i alla fall till östra ryd på morgonen för att kolla b-lagsfotboll. ingen bra idé, det kan jag ju inte påstå,
såhär i efterhand. vägen dit är verkligen ingen höjdare och att sitta i stekhet sol är ju inte särskilt mys när
huvudet dunkar sönder och man mår illa. men aa, grabbarna vann ju i alla fall, det var positivt!
sen blev det att vila fram tills kvällen då vi åkte till hannäs för att kolla på fotboll igen. fick en liten
pratstund med bruno och walle efter matchen också. trevlans! måste ses snaaart ju. :)
och så var det pirr. mhm, duuuu! ;) sötsötsöt.
idag har jag jobbat åt ingis, seegt var det. men nu är man ledig fram tills på fredag. finemang!
och så har jag äntligen fått schema för sommaren. i alla fall halva. ser hyfsat okej ut faktiskt.. mhm.

nu blir det ännu mera fotboll, em-feber! i looove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0