just a fool to believe.

ju mer jag tänker på det, desto mer irriterad blir jag.. som en vän sa 'nu är jag bara glad att du inte känner mer'
och jag kan bara hålla med! det halvdåliga samvetet jag har gått runt med är i alla fall som bortblåst nu..

och nu är det fotboll som gäller (ungefär som alltid annars alltså!), men jag är lite depp för tillfället.
egentligen ligger ju italien närmast hjärtat för min del, men nu gör jag ett tappert försök till att heja fram
fransmännen till en seger, trots deras förskräckligt dåliga början på matchen. en allvarligt skadad,
en utvisad och en straff emot sej under de första 25 minuterna kanske inte kan räknas som en kanonstart. :S
men men, hoppas ändå innerligt på en vinst till frankrike - allt för att mitt em-tips ska gå in! :) haha.

imorgon blir det jobb och sedan ut till grännäs för att - hör och häpna! - se på fotboll. ;D heh..

dagens plus var i alla fall att höra från dej igen. du är mys! :)<3

Kommentarer
Postat av: "vännen" :D

Personen i fråga är väldigt konstigt och vi behöver prata mer om det så att vi kan gå till botten med det här. För besvikelse och ilska känner till och med jag, vad känner då du? Jag ringer dig när jag slutat sen älskling! Tänk på J ! :) <3<3 You're mine!

2008-06-18 @ 09:46:25
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0