"ameen duråå?!"

vaknade igår att jag skrek. rakt ut. hah.. jädrar, vilken skum dröm alltså. ;D
lite halvdepp var det sen ett tag. 3 månader är en alldeles för lång tid. ;( huh.
men muntrade jag upp mej själv med en halvmil på crosstrainern. fiint.
sen blev det promenad med carolin innan vi drog hem till mej och lagade pastasallad som avnjöts
tillsammans med hela family p. trevlans!
blev lite bus också, och en tur ut i kylan för att heja på några galna grabbs. hah. :)
onsdagen blev bra tack vare bästa.<3

idag blev det lunch med mami, knick, annika, jennie och jocke på melke's. mums!
sen drog vi ett varv och letade efter anders. hahahhahaa. ;D och så kollade vi på lägenhet.
"jaa, men jag hör av mej. 4:or växer ju inte på träd precis..". "vad jag vet så växer inga hus på träd.!?"
jocke är störd, det är en sak som är säker. :) ooh jaa! heh..

varför kan du inte bara förstå!? :/
jag VILL ju.

riktigt BRA dag i alla fall. :D

promenad nästa,
på återseende!


Kommentarer
Postat av: Ruda

Nej. Växer hus på träd då eller? NEJ just det!

2008-03-27 @ 20:20:54
Postat av: C

Galna grabbs, det där var ju väldigt milt... Jag skulle säga helt sjuka, men så jääävla roliga!! :D

2008-03-29 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0