come on, would it really be so bad?

matchen igår slutade inte som jag hoppats, naej. :( spännande var det, och stundtals var
fotbollen kanon, men alldeles för mycket slarv, filmningar och gula kort. mhm.
men med real utslaget så kommer roma vinna hela skiten, det är jag nästan säker på.

idag mår jag skit. huh. trodde att jag var på väg att bli frisk, men så vände det,
och nu är det värre än tidigare. :/ suuck.

one thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.


nu blir det att viiila,
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Kanoners! Sa jag inte vart den skulle vara?
tre ledtrådar.
Den är på glesbygden, Mycket glest.
Du måste åka ca 8 mil för att komma dit.
Det är bara 3km till Sveriges största sagovärld.

2008-03-06 @ 22:16:37
URL: http://Iamexposed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0